Chat by Martynka xddd

czwartek, 18 października 2012

Dupa,dupa,dupa ;-;


Ok  dzisiaj tak na szybko. Po szkole wybrałam się z przyjaciółmi na ,,plac zabaw'' x D Klnęłam tam bardzo. ;-; Jeju ale nuda muszę tylko krótkiego posta pisac bo mi się nie chce ! ;p

środa, 17 października 2012

Haha :p





Hej moje Ananasy.! ;P


Zrobiłam chat. ! O.o 
Szczególnie dla obserwatorów, Pauli,
 Kasi,Suzi,Inez,Julki,Julki nr.2 xD 

Wstawię coś *-*







wtorek, 16 października 2012

Oj oj oj < 3 :P

Jeszcze coś wstawię po poprzeglądaniu ; bestów,demotywatorów,komixxów... : PPP





Kocham Was ; P

Bądź blisko. To wszystko.! < 3

                                                               O M G  !  o.e




Ale mnie tu długo nie było. Dzięki tym wiernym obserwatorom. < 3 Wybaczcie ale.. no byłam chora ( nic poważnego, przeziębienie ) . Wstawię coś z bestów. :PP No i  z bloga ukochanej Pauli. :PP moj-swiat-pasji.blogspot.com ;]]] 



niedziela, 7 października 2012

O Julcee :3

                                            H E J ! ! ! 


Napisze coś dzisiaj o .. Julce v.v
No więc pytanie kto to Julka? 
To moja Naj z reala. Przyjeżdża do miejscowości w której mieszkam ja. Przyjeżdża w wakacje,ferie .. zależy. Mieszkamy daleko od siebie :s No ale jest skype. Gadam właśnie z nią :x Powiedziała,że nie mam o niej nic złego mówic xddd v.v 


Julia o rok starsza ode mnie ...
Wysoka,ciemna blondynka,niebieskie oczęta ..
Teraz może o jej  charakterze .. ;__;
Miła,słodka dziewczyna ! :D No chyba mnie pojebało :3 Jest miła ale słodka? Haha y.y 
No więc ; miła,przyjazna,wredna,czasami łatwo fochająca się. Lubi koszykówkę. Z Julką nigdy sie nie nudze :D >.< Dobrzee  ma 2 braci Filipa i Bartka. Barta lubi bardziej ' . ' Rodziców też ma XD OJ OJ OJ  D: Zapomniałam dodac,że jest przekomiczna xdddd Ubiera się na skejta. Mieszka w Katowicach.  



                      K o n i e c : 3 . ! . ! . ! 

HELP !

CO JA MAM ZROBIC ?! :c





Filmik D:"



To taki tam post z rana :s Mój filmik . -.^ Gówno i tyle : 3 Bay









Ale herbatka dobra :3 ^.^

sobota, 6 października 2012

Paula i Inez. ! ! !

                                                        Kolejny post . . . 





Dobra mam maly problem. Dotyczy on Pauli i Inez. Nie wiem jak sie z nimi skontaktowac kiedys bylo msp.. Ale nie wiem KIEDY PAULA WCHODZI ! Byl chat.. ale usunelysmy i co teraz?  :CCCC







Koniec. :<

Takie .. takie coś xd

 Majne włosy xd

 3 D O_o

 Moja:O

 Chcesz coś z tego? xd

 Moja :>
 Dobra zmieniłam wygląd bloga. Nie chce mi się pisac dlatego coś tam wstawie xd 

Taki normalny.

                                                            Hejo : ((   






Smutam bo nie wiem czy moja najka mnie jeszcze pamięta : c 


Pauluś i Inezkaa.: c 

Może teraz  coś o dzisiejszym dniu.


Byłam kupic buty na jakieś tam okazje xd
GŁUPIE  BUTY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pogoda zjechana. ;_; Łeeeee : cc

Nigdzie nie wychodzę ale za to zrobiłam filmik z msp na yt. : 3 Narazie mam go tylko na kompie. Wstawię :d   



 



Dobra to koniec postaa ;cc Do może dzisiaj :3

czwartek, 4 października 2012

Nico D:

                            HEJO !


A więc tak dzisiaj się nie pochwale ocenami bo nie były za dobree .. xd Dobra kij z tym D: Może na początek opowiem co teraz robie ;x Siedzę z koleżanką na łóżku przy laptopie.. Tsaa  to ja coś wstawie xdddd  


 Co to k*rwa ? >.<


                                    

środa, 3 października 2012

Outiff o mojej najce Katarzynie i .. takie tam xd

Czekajcie fałszywy alarm *O* Znalazłam problem. Ale to kiedy indziej o nim powiem XD



                 DZISIEJSZY DZIEŃ.

No więc tak.. dostałam 5 z muzykii 3 z polaka i 4 z matmy xd Całkiem nieźle ; 5,4,3.. D: Od pewnego czasu zaczynam ..  no.. gotowac.. xd W sensie,że ciasta itp xd Niedawno zrobiłam ciasiaa *O* Huehueh.Dobra co by tu jeszcze opowiedziec.. może jakiś fajny Outiff xd Nie wiem jak to się pisze. Moja kochana Paula mi tą nazwe dała xdd 




To bym chciała   ^   ^  ^  
                            |    |   |



   

Słodkiii *O*

Może coś o mojej najcee.. < 3


Ma na imię Katarzyna ( Kasia ) Mój kocurek. Jest  w tym samym wieku co ja,chodzimy do tej samej klasy .. Jest to bardzo sympatyczna dziewczyna. Może troszkę dziwna czasami.. ale to tak jak każdy xd Obie mamy napady głupaffki.
Pamiętam jak Kasia raz miała w .. szkole to chyba był j. ang. Kasia zaczęła się śmiac z długopisa xd To mnie rozwaliło. Jest taka słitaśna :O Mądra też   jest ._. Zazdroszczę xd Więcej o niej kiedy indziej. :>