Chat by Martynka xddd

poniedziałek, 24 września 2012

CO JA MAM ZROBIC ? ;_;

Mały problem xddd !
NIE MOGE pisac postów. No kurde naciskam te 'napisz post' i DUPA ;_; Co ja mam zrobic? xd








Nie ma jej tego za zle :3 Ale gdyby poprosila :< Znam ja tylko 1 h? A ta sukienka na  2  zdj to odemnie :3 Wtsawie jeszcze cos z msp ale pózniej :3

środa, 19 września 2012

Tam traram :D

                                No heeeej. :]

Dzisiaj opowiem Wam mój dzień. A więc tak...
wstałam o .. 6;40 ubrałam się,poszłam na dól na śniadanie.. źle się  dzisiaj czułam więc ..dostałam zwolnienie z w-f ' u  : P Potem tata mnie zawiózł do szkoły.. dostałam 5 z 'niezapowiedzianej' kartki z j. polskiego ;P Po 6 lekcjach przyjechał po mnie tata wróciłam i oglądałam ' Sala samobójców ' Polecam :D Jak skończyłam to chyba była  16;14 ? I ' wlazłam ' na kompa ;-;

Koleżanka do mnie przyszła po 17 . Ada ;P Jest młodsza (sąsiadka) i siedzimy na kompie byłam na msp. Szukałam se chłopaka ale dupa. K*rwa mój ex się usunął.Ż-A-L ! : D Ale nie mg. nikogo znaleźc dvpa : ) Dobra kończe ten zacny post.              Papatkiiii : 3333



 

To  majne tapeta ; ]  

wtorek, 18 września 2012

Taki tam post ;-p

                                                                    Witam *o* 



Dzisiaj.. em.. napisze coś o.. życiu? x.d. A więc tak.. Byłam w szkole jak zawsze ..ubrałam bejsbolówka (czarno-biała z akcentami czerwonego) do tego  getry D: Czarne ;-P i koszulka z Ananaskiem XD Pokażę na zdj ; p   



 Hueh nie ma ryjka mego XD



Nie chce mi się wstawiac geterków i koszulki D-;

A tak wgl. to jem płatki *O* Haha zazdrościcie? :>





                                  Koniec ;-P


Miłego Dnia życzy 

Martynaa ; #

poniedziałek, 17 września 2012

Taki normalny..chyba XD


Dodałam nowe muzy.. :D No te które lubię ;* Jeju ale nuda jest dokładnie 20;14 :-D   Ooo już wiem ..! Nieżartowałam! o.o xD Lol odbija mi    
 

Haha smutny telefon :(

Megaśnee ; DD Mam pytanie ile osób odwiedza tego bloga? 1-4? xd Czy tylko 1 ? Moja Paulaa ;*** Dobra kończe ten post..chyba 3 dziś? xD

Dzisiejszy dzień...D:

Wstałam chyba o.. 7:10 ? .. Ubrałam się zeszłam na dół na śniadanie.. Oglądałam Tv.. i pojechałam rowerem do szkoły ;-; Łeee ;c W szkole jak w szkole zjechanie D: Ale jest tam moja Kasiaa . Naj ; 3 Tylko dzięki niej mam humor (czasami) = 3 LoFFciam ją ; p Wróciłam do domu.. weszłam na kompa o 15? I gram do teraz 19;41 Hyhyhy ^^ Dobra kończe ten post ; 3  
 



Pozdr. 
Wasza Martyna . 

Taki tam zwyczajny

Jprdl. Ale zjechany dzień.. Jeżeli to czytasz to wiec,że  to będzie zwyczajny post. Słycham   muzy która mnie nakręca.

Linkin Park

Ich muza mnie nakręca ;-D Wstawie Wam coś ;p Ale to później bo bratu neta mule ! x.x Grr. 
Dobra to ja.. hm.. już kończe post D:

czwartek, 13 września 2012

Haha o MineCrafcie ?

          To znalazłam w MineCrafcie.. :D Nieźl nie? xd     Sobie znalazłam jeszcze inne  ciekawe ale  to mnie najbardziej zainteresowało  ;DDD 

         
Heii ..  długo nie pisałam nic D: A szkoda D: Sor,nauka,przyjaciele ale nie myślcie,że o Was 
zapomniałam D:  A więc tak.. hmm troche mi się nudzi.. wstawie Wam coś zamiast głupoty piepszyc D: 

sobota, 8 września 2012

Sorry ^^

Hello.  Sor,że tak długo nie pisałam powód - szkoła! X.x  Taaak kupiłam dzisiaj bejsbolówke :D Ładna < 3 Może później wstawie jej zdj. :D