Chat by Martynka xddd

sobota, 15 grudnia 2012

6 pięknych dni..

Tylko 6 dni spełniania marzeń.. 

Wykorzystaj je dobrze ....

Postaraj się....

A co jeśli zostaniesz sam/sama do końca życia..?

Kochasz go/ją ?
Tak.
Myślisz o nim/jej ? 
Tak.
Jesteś smutny/a gdy jest w innym miejscu niż  Ty?
Tak.
Potrzebujesz go/jej ?
Tak.
Powiedz mu/jej  to... ! 
Nie.
Dlaczego?
Boję się reakcji.. [*]


Masz wrogów? 
Mam.
Przeproś ich.
Po co?
Bo nawet największy wróg coś znaczy.


________________________________________

Jest u Ciebie ktoś kogo wszyscy w klasie nie lubią? 
Jest.
Dlaczego go nie lubisz..?
Bo...
Boisz się,że inni Cię odrzucą ?
Tak.
Zaprzyjaźnij się z nim.
Dlaczego?
Każdy człowiek zasługuje na przyjaźń.

                                     ♥


Dlaczego płaczesz?
Nieważne.
Coś się stało?
Nie.
Więc nie płacz.

Nie mam kogo się  przytulić.




Przemówiłam Wam do rozumu? 



Kocham. Paa.

sobota, 8 grudnia 2012

Zostań Mikołajem !

Helloł. :D 

Wiem zabijecie mnie .________.

Nie mogłam wejsc.... Nie powiem dlaczego bo to długa historia ;/ Paula myślałam,że już nigdy nie dowiem się co z Tb *-* Ale ulga ;O 

Teraz tak na normalnie *-*




Wesołych Świąt !

Kto tańczy ze mną? c.x



Tak,tak święta się zbliżają: o A to oznacza dużżżo słodkości i mandarynkiii ! :D




Dobra teraz na poważnie. Każdy z nas może zostac mikołajem ! Podarowac dzieciom uśmiech na twarzy. Bo ja zawsze  święta obchodze ze słodkościami ale niektórych nie stac ;c
To nic Was nie kosztuje. O co chodzi? Wyjaśni Wam Bunny Kou http://www.youtube.com/watch?v=KZAKr-lu_p4

Wbijac i do zoba koty < 3

wtorek, 27 listopada 2012

Nowy, nowy, nowy pomysłowy x d






                                                PO-BU-DE-CZKA !

No wiec najpierw zaczne od MOICH BAZGROLEK ! :D 




Taka tam Mulan na koniu *-*


Huehuehue

Moja reakcja na: ,, To Ty zjadles moje ciastka ?! ''  .. ,, PRZEPADNIJ ! ''


Cioszki ;*


,, Mulan '' Ty mule *,*


,, I niech moc bedzie z Toba '' : D


Takie tam na informatyce *-*




Hahaha Pandzia xd



Lubie te zlote cos przy spodniach xd


Wtf? ;o


Na angielskim (:



Ryjek ? xd



; 'c


;O Martyna to ja *u*


Jenifel < 3


:3


Mikolaj *-*




:o


Teraz robótki reczne : 




Tak zwane choinki ; p 



Od doł


Robimy ,, koperte '' xd


Pasek zgiecia dociskamy xd


Z tej koperty robimy takie cos


Dociskamy xd



Musi byc równo


Na koniec te odstajace zaginamy xd


I tak wszystkie strony ( okladke odrywamy )

;33


Jak bede miala zloty/srebrny sprej pomaluje te choinki. Oczywiscie mozna tez jakies dodatki dodac jak ; koraliki , makaron , kokardki itp. :3


Pomoglam? Mam nadzieje : *

To chyba wszystko? Papa


p.s. 


Pozdro dla Pauli i Inez która mnie nie pamieta <.> 



PAULA SKYPE !  XD



niedziela, 25 listopada 2012

Mega zaciesz : o !

                                     Trololololo *u*


Hejo; ^ Wczoraj zerknęłam na statystykę i widzę ;

Obecnie jest 1007 ;OOO

Kocham Was i dziękuję za taki prezent na święta *-* 


Kiedyś dla Was zatańczę *.*


 

Było by miło gdybyście zostawiali komentarze w których napiszecie to co myślicie o tym blogu. ; *

Pozdrawiam Wszystkie Moje Koty ! ; 3

sobota, 24 listopada 2012

O moim nowy idolu ;*

                                                  mjus1kHD


Polecam go naprawdę :3 Jego filmy są takie śmieszne,jego włosy takie piękne i jest milusi ;cc .

Subek jest? JEST !  Łapki są? SĄ ! Fanka jest? OCZYWIŚCIE *u* 

Podratujmy naszego Damianka  i łapkujmy go ! ;3




Pozdrawiam Cie i moje pingwinki też ; * 

niedziela, 11 listopada 2012

Taki tam z rana xd

                                NOWY

                          POST x DDD






Hei. 

Dzisiaj tak na normalnie opowiem Wam o poprzednich dniach, zapraszam.







                                   Poniedziałek 
Szybkie śniadanie,ubieram się no i idę do szkoły.
Lekcje jak lekcje nie są porywające .. : /
Wracam ze szkoły czytam książkę .. ,, Karolina XL '' autor Marta Fox

                                        Wtorek 

,, Szybkie śniadanie,ubieram się...'' Po szkole szłam  z chłopakami nie wiem czemu ale tak jakoś  coraz częściej z nimi idę. W domu czytam książkę ,, Karolina XL '' Marta Fox . ;PP  


                                    Środa

,, Szybkie śniadanie...'' Wszystko to samo co robiłam we wtorek :3

                                  Czwartek 

Byle do piątku ! Robię to samo tylko,że czytam inną książkę  ,, Spotkanie nad morzem '' nie pamiętam kto to napisał. Ponoc to smutna książka ;p Ocenie to sama ; > 

                                     Piątek 

Tak bardzo nie chciało mi się iśc do szkoły ;c
No cóż to mój obowiązek ; // 



                                          Sobota

Rozmyślam nad 2 dziurką w uchu. 1 mam na dole a 2 planuje u góry ;3 Mam buty podobne do glanów. znaczy tak mi się wydaje. Nie pamiętam za ile ale są ładne ;P 

                                        Niedziela

Dzisiejszy dzień. Nie wiem co napisac bo jeszcze się dobrze nie zaczął. Wstałam po 10 a teraz jest 12:16 ;P Dobra koniec na obecną chwilę. ;}



sobota, 10 listopada 2012

Hahahaha :p

Dzisiaj na śmieszno :D Wstawiłabym zdj. ale... nie mogę ale.... ale co ?!  x d

POLECAM BLOG : moj-swiat-pasji.blogspot.com Chyba ok napisalam xD 


http://www.youtube.com/watch?v=mk48xRzuNvA


Słuchaj i podziwiaj ;PPP






LAMA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!